falling


Thursday, September 29, 2011

tersedih sekejap

haihh...trial baru abis...alhamdulillah...dpt juga 4p..xpenah dpt..harap stpm nanti also got 4 p n pointer yg lebih baik...dapat masuk u,leh tuntut fon ngn kete sebijik dah..hehe..
ermm..kehidupan sekarang,..so far ok..bertambah2 bahagia...bahagia ngn family,si dia kwn2..cuma sometimes gado ckit2 tuh normal la kan..dia pun faham keadaan aku sekarang..nak exam..concern more on exam..hepi dia faham aku...hurmm...
tersentak ckit pas tgk fb ex aku..meor faridz ridzuan..dah ada gf rupanye..nape la ak sedih sgt..biarlah dia kan..dia dah ada life sndiri..wtpe ak nk concern pasal dia lgi..nape perlu aku ingt dia?
nape la aku pernah kapel ngn dia...nape ak pernah syg dia...nape.........................betul ckp abang aku,kapel dgn spupu ni smpai mana  la sgt...yes..ternyata betul...dulu xcaya..haisshhh..ok..cerita lama..xperlu nk ingt lagi..hurmm..saje je nk sedapkan hati nih...gpun dah ada thaqif kan...xperlu lagi faridz!i just need my bie..just delete faridz on my mind!hurmm..

No comments:

Post a Comment